środa, 26 października 2016

Zakręcone koty i słodkie psy



Od kilku lat czynnie wspieram działającą w Białymstoku fundację Kotkowo
Szyje koty. Klamkowe  koty.

 Zagadka : dlaczego te koty są klamkowe?

W tym roku powstały cztery  takie oto koty i każdy znalazł nowy domek. Zapraszam do przygarnięcia każdego kota z Kotkowa.






A to moje wersje znanych patchworkowych  bohaterów : Sam  i Sue
 Uszyte już dawno temu .

Widzę, że z pikowaniem  byłam jeszcze na bakier :((((





A to moja ukochana suczka - Xantusia  znana jako Ptysia.

Ptysiunia   we wrześniu skończyła 14 lat !  Moja cudna suczyneczka
Moja prywatna cukiernia  : Ptysia i Muffinek ( w tle) :))))




3 komentarze:

  1. Wspaniałe kociaki uszyłaś Basiu, nigdy nie słyszałam takiej akcji i zaraz poczytam sobie więcej na ten temat....Twoje patchworkowe prace są śliczne a pieski przesympatyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Basi Twoje klamkowe kociaki są piękne. Szczególnie ten kropkowany skradł moje serducho. Psiaki urocze. Nie wiem który ładniejszy. Czy dostojna Ptysia czy może łobuziak Mufinek.

    OdpowiedzUsuń