niedziela, 4 września 2016

X Międzynarodowa Wystawa Psów Rasowych w Białymstoku



Dziś będzie wyłącznie Muffinkowo.

 To nie znaczy, że nie szyję.......A właściwie, to znaczy dokładnie , że nie szyję. Nie robię też na drutach. Nie, nie ma jakieś powodu oprócz może tylko tego, że mi się nie chce. Przechodzę etap maszyno i drutowstrętu oraz zaniku potrzeby przeżywania bólu tworzenia  (łomatko, ale to zabrzmiało  !!!!).  Znam już te objawy i  wiem, że lada dzień przejdą, więc się nie martwię.

Za to jestem zapsiona  moim pieskiem, owczarkiem szetlandzkim

CHARLIE Zajezierce  (FCI)
 bo tak nazywa się rodowodowo mój piesiunio
 ( po domowemu Muffinek ) skończył 9 miesięcy .



 Skończył 1 września a już 3 września zaprezentował się na  X Międzynarodowej Wystawie Psów Rasowych  w Białymstoku w klasie młodzieży.

Debiutował niemal jako szczenię, gdyż wiekowo  zaledwie  od dwóch  dni  był w klasie młodzieży.

Otrzymał ocenę doskonałą, Zwycięstwo Młodzieży oraz  BOS  !

Sędziowała p. Katarzyna Fiszdon.

Pierwsza wystawa i sukces! Jestem bardzo, bardzo  szczęśliwa. Bardzo dziękuję wszystkim, którzy nam kibicowali.

3 komentarze:

  1. Wspaniały piesek, moje gratulacje, zasłużone zwycięstwo :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piesek piękny, ale Twoje zasługi Basiu w ułożeniu tego młodzieńca też są niemałe. Sukces wielki! Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń